سیم افشان – استاندارد های تولید

سیم افشان و استاندارد های تولید : با توجه به اینکه تولید سیم و کابل مشمول استاندارد اجباری می باشد لذا در تولید هریک از این اقلام باید الزامات استانداردهای مربوطه رعایت گردد .

سیم های افشان ( سیم های انعطاف پذیر )  با ولتاژ نامی 750/450   ولت ( ولتاژاسمی یا نامی در سیم ولتاژ مرجعی است که سیم برای آن طراحی شده است ) و سطح مقطع بیش از 1 میلیمتر مربع مطابق با الزامات استاندارد ملی ایران شماره  ISIRI(607)02  و یا استاندارد بین المللی  60227 IEC 02 تولید می گردند .

 بر اساس این استاندارد هادی بایستی از نوع گروه 5 مطابق با استاندارد ملی ایران شماره 3084 بوده و  پلیمر این گروه از سیم ها می بایستی از پی وی سی نوع C باشد .

سیم افشان – استاندارد های تولید

ویژگی انعطاف پذیری از به هم تابیدن رشته سیم های رسانا به روشهای شناخته شده به دشت می آید . هرچه قطر سیم ها نازک تر باشد انعطاف پذیری بیشتر خواهد شد . این گروه از رساناها می توانند از دسته سیم های به هم تابیده ای شکل بگیرند که هریک از آنها نیز از به هم تابیده شدن رشته سیم های نازکتری شکل گرفته باشند .

سیم های افشان ( سیم های انعطاف پذیر )  با ولتاژ نامی 500/300  ولت و سطوح مقاطع 5/0 ، 75/0 و 1 میلیمتر مربع مطابق با الزامات استاندارد ملی ایران شماره  ISIRI(607)06 و یا استاندارد بین المللی  60227 IEC 06   تولید می گردند . بر اساس این استاندارد هادی بایستی از نوع گروه 5 مطابق با استاندارد ملی ایران شماره 3084 بوده و  پلیمر این گروه از سیم ها می بایستی از پی وی سی نوع C باشد .

با توجه به اینکه مطابق استاندارد های سری 607 سیم و کابل تک رشته فاقد رنگ بندی ترجیحی می باشد لذا رنگ بندی در سیم های افشان ( سیم های انعطاف پذیر ) مطابق با درخواست مشتری می باشد . البته بایستی توجه داشت که رنگ بایستی به وضوح قابل تشخیص بوده و پاک نشدنی باشد .این نوع از محصولات بصورت بسته بندی در کارتن و یا بسته بندی در کیسه قابل تحویل می باشند .

 

 

 

 

 

 

 

 

در مورد سیم افشان بیشتر بخوانید :

***  سیم افشان

***  سیم افشان ارت 

***  سیم افشان با هادی آلومینیومی

*** قیمت سیم افشان و عوامل موثر در قیمت 

*** سیم افشان و استاندارد های تولید

*** سیم افشان و ویژگی آن

*** سیم افشان و ساختار آن 

*** تعداد رشته سیم های افشان

*** انواع سیم افشان

*** سیم های انعطاف پذیر ( افشان )

 

سیم افشان و استاندارد های تولید سیم افشان و استاندارد های تولید سیم افشان و استاندارد های تولید سیم افشان و استاندارد های تولید

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *