دفتر مرکزی سیمند کابل

دفتر مرکزی سیمند کابل

نخستین مرکز تخصصی سیم و کابل کشور

با توجه به تخصیص مکان های مجزا برای انجام امور اداری ، دفتری ، تحصیلداری و فروش در سنوات گذشته ، مدیریت شرکت توسعه آروین الکترونیک پارس بر آن شد تا با تمرکز این واحد ها در یک مجموعه جدید واقع در خیابان فردوسی تهران علاوه تجمیع فعالیت های ستادی و دفتری با راه اندازی نخستین و بزرگترین مجموعه تخصصی صنعت سیم و کابل  کشور با ارائه مستقیم محصولات تولیدی خود گام بلندی در راستای جلب اعتماد مشتریان عزیز و جلوگیری از عرضه محصولات تقلبی بردارد .

این مجموعه که در سال ….. به بهره برداری رسید علاوه بر ایجاد فضایی دلنشین برای پرسنل ، دارای فضاهای مناسب جهت برگزاری دوره های آموزشی ، برگزاری جلسات مذاکره با مشتریان ، کتابخانه تخصصی و آرشیو فنی می باشد و همچنین به جهت نزدیکی به مرکز توزیع سیم و کابل کشور امکان تسریع در تماس با مسئولین شرکت و خصوصا” کارشناسان فروش با ایجاد این دفتر فراهم گردیده است .

 بخش فروشگاهی واقع در طبقه همکف امکان عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات پرمصرف تولیدی این شرکت را برای مصرف کنندگان گرامی فراهم می سازد .

بی شک بهره برداری از این مرکز تخصصی علاوه بر کوتاه نمودن دست واسطه ها و جلوگیری از افزایش قیمت کاذب محصولات ، آسودگی خاطر خریداران محترم از جمله مصرف کنندگان عمومی ، کارشناسان ناظر شرکت های توزیع و انتقال برق و سایر مصرف کنندگان را به ارمغان آروده است .

 

دفتر مرکزی سیمند کابل
ساختمان سیمند کابل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *