فروش سیم و کابل برق

هدف از نگارش این محتوا آشنایی شما با شرایط فروش سیم و کابل برق و روش های فروش سیم و کابل برق است. بدون شک همه ی شما می دانید که سیم و کابل چه کاربرد وسیعی در زندگی ما دارد. چرا که اکثر وسایل زندگی و کاری ما با استفاده از این محصولات قابل استفاده هستند. از آنجایی که اکثر لوازم مورد استفاده ی ما لوازم الکتریکی و الکترونیکی هستند لذا برای منتقل کردن جریان الکتریکی و تصاویر و داده ها و اطلاعات نیازمند یک هادی می باشیم که این هادی همان سیم و کابل است.

در واقع سیم و کابل هادی هایی هستند به منظور منتقل کردن برق و جریان الکتریکی امروزه به وفور استفاده می شوند و شاید همین استفاده ی زیاد از این محصولات است که سبب شده کشور ما در چند سال اخیر توسعه ی چشمگیری در زمینه ی تولید و فروش سیم و کابل برق داشته باشد. برای اینکه بدانید سیم و کابل برق چیست و با کاربرد و قیمت سیم و کابل برق اشنا شوید و شرایط فروش سیم و کابل برق را بدانید می توانید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

فروش سیم و کابل برق

 سیم و کابل برق چیست و چه کاربردهایی دارد؟

سیم و کابل تفاوت آنچنانی با یکدیگر ندارند. در واقع سیم فقط یک تک رسانا است که جریان الکتریکی را منتقل می کند اما کابل مجموعه ای چند سیم است که این سیم ها عایق دار می باشند و درون یک روکش قرار دارند. در اصلاح مهندسی به یک هادی لخت، سیم گفته می شود و به یک هادی روکش دار و عایق شده کابل می گویند.

اما در اصطلاح بازار به هادی که دارای یک لایه روکش عایق است سیم و به هادی که دارای دو لایه عایق است کابل گفته می شود. به طور کلی این محصولات از دو قسمت کلی یعنی هادی و عایق تشکیل شده اند که فلزاتی که به عنوان هادی در این محصولات مورد استفاده قرار می گیرند فلزات مس و آلومینیوم می باشند.

شاید به جرات بتوان گفت که مهم ترین عاملی که بر قیمت سیم و کابل برق تاثیر می گذارد همین فلزات مس و آلومینیوم هستند در واقع نوسانات و تغییرات قیمت داخلی یا جهانی این فلزات مستقیما بر روی قیمت سیم و کابل برق تاثیر می گذارند.

اما سیم و کابل ها کاربردهای متنوعی دارند و بر اساس این کاربردها امروزه انواع مختلفی از سیم و کابل ها به بازار عرضه و به فروش می رسند. در واقع مهم ترین کاربرد سیم و کابل در نوع کاربرد آن ها است. به این صورت که بر اساس کاربرد سیم و کابل، شکل سیم و کابل، سطح مقطع سیم و کابل، جنس سیم و کابل و حتی تعداد عایق ها و هادی های آن ها نیز با یکدیگر فرق دارد.

این تنوع کاربرد و ظاهر سبب می شود که اگر شما قصد خرید سیم و کابل برق را دارید باید ابتدا باید کاربرد سیم و کابل خود را بدانید و بدانید که سیم و کابل را به چه منظور می خواهید. چرا که در عملیات سیم کشی عواملی چون سطح مقطع سیم و کابل و نوع نصب و جنسی سیم و دیگر عوامل مرتبط با کابل و سیم برق بسیار مهم می باشد.

حال اگر قصد خرید سیم و کابل برق را دارید و می خواهید اطلاعات خود را در مورد شرایط فروش سیم و کابل برق و روش های فروش سیم و کابل برق افزایش دهید می توانید با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.

قیمت و لیست فروش سیم و کابل

شرایط فروش سیم و کابل برق

برای خرید سیم و کابل برق هم می توانید به نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز مراجعه کنید چرا که این نمایندگی ها مشغول به فروش سیم و کابل برق با ارزان ترین قیمت و باکیفیت ترین جنس هستند و هم می توانید سری به وب سایت های معتبر فروش سیم و کابل برق بزنید. البته اگر قصد خرید سیم و کابل برق به صورت اینترنتی دارید باید توجه داشته باشید که وب سایت مورد نظر دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد.

از مزایای خرید اینترنتی از چنین فروشگاه های این است که اگر به مشکل یا خطرات احتمالی برخورد کردید می توان در سریع ترین زمان ممکن و بدون هیچ تععلی این مشکل را پیگیری و حل کرد. تمام وب سایت های معتبر و نمایندگی های معتبر برای رفاه حال مشتریان و افزایش اطلاعات آن ها لیستی را به عنوان لیست فروش سیم و کابل برق تهیه نموده اند که کاربران با مشاهده ی این لیست می توانند با انواع سیم و کابل برق آشنا شوند و محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

در این لیست نه تنها نام انواع سیم و کابل برق بلکه توضیحات مختصری در مورد هر نوع سیم و کابل آورده شده که کاربران با مطالعه ی آن می توانند از کاربرد آن ها باخبر شوند و مناسب ترین سیم و کابل برق را انتخاب و خریداری نمایند.

از جمله انواع سیم و کابل برقی که این فروشگاه ها برای فروش به مشتریان ارائه می دهند عبارتند از:

سیم و کابل آرموردار، سیم و کابل شیلددار، کابل های فشار ضعیف و متوسط و فشار قوی، سیم و کابل شیلددار زیر زمینی، کابل های انعطاف پذیر و غیر قابل انعطاف پذیر، انواع کابل های آلومینیومی که دارای مغز فولاد هستند، انواع کابل های مفتول، کابل مخابراتی ساده و مهاردار، انواع کابل ها از تک رشته تا پنج رشته در انواع افشان و مفتول، انواع کابل های زوجی، کابل کواکسیال و …

روش های فروش سیم و کابل برق

روش های فروش سیم و کابل برق هم به صورت حضوری در فروشگاه ها و نمایندگی ها و هم به صورت غیر حضوری و اینترنتی در فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است. که هر کدام از این روش ها شرایط فروش خاص خود را دارند. لازم به ذکر است بدانید تمام سیم و کابل ها از شکل های مختلفی برخوردار هستند که هر کدام از آن ها عایق و کاربرد خاص خود را دارد و همین مسئله سبب ایجاد کاربردهای وسیع و متنوع سیم و کابل های برق شده است که بتوان از هر کدام از آن ها در شرایطی خاص استفاده نمود.

فروش سیم و کابل برق

برای اینکه بتوانید بیشتر با مشخصات انواع سیم و کابل برق ﺁشنا شوید و سیم و کابلی را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید می توانید به فروشگاه های مجاز چه به صورت حضوری و چه آنلاین مراجعه کنید و قیمت و کیفیت انواع سیم و کابل ها را با یکدیگر مقایسه کنید و مناسب ترین نوع آن را خریداری کنید.

امروزه به دلیل مزایای زیاد خرید و فروش اینترنتی مثل خرید کردن در سریع ترین زمان ممکن، مقایسه ی قیمت انواع سیم و کابل ها، بررسی کردن ویژگی های کالای مورد نظر و پیگیری کردن در صورت بروز مشکل در زمان خرید خرید اینترنتی در بین مردم بسیار شایع شده است. همچنین برخی از فروشگاه های اینترنتی این محصولات را به قیمت کارخانه به مشتریان خود ارائه می دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *