بهترین کابل برق برای ماینر

دستگاه ماینر یکی از مهمترین ابزارهایی می باشد که برای خرید و فروش ارز دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد. کابل برق برای ماینر باید قدرت و کیفیت بالایی داشته باشد تا بتواند شدت جریان برق را تحمل کند. هر یک از افرادی که دستگاه ماینر را جهت خرید و فروش ارز دیجیتال مورد استفاده قرار می‌ دهند باید از بهترین کابل جهت وصل کردن دستگاه استفاده نمایند. بسیاری از افرادی که می ‌خواهند برای خرید کابل برق ماینر اقدام کنند، آتش سوزی کابل های برق و همچنین حریق دستگاه ماینر برایشان اهمیت دارد. به همین دلیل روزها و ساعت ها زمان می گذارند تا بهترین کابل ماینر را برای راه اندازی ماینر های خود پیدا کنند.

خرید بهترین کابل برق برای ماینر

 اگر شما بهترین کابل برق برای ماینر را می خواهید خریداری کنید باید به استاندارد بودن کابل اهمیت دهید. بسیاری از افراد به آمپر بالا و همچنین فوق حرفه‌ای بودن کابل اهمیت می ‌دهند. اما اگر کابل استاندارد نباشد کارایی مناسبی ندارد و نمی تواند به بهترین نحو ممکن شدت برق را تحمل کند. باید بدانید که یک کابل برق استاندارد نمی ‌تواند جریانی را بالاتر از آن مقداری که اعلام شده است تحمل کند و از درون خود عبور دهد. اگر جریان برق رد شده از درون کابل برق، بیشتر از اندازه اعلام شده باشد در مدت زمان کوتاهی کابل برق از بین می رود. به همین دلیل استفاده از عباراتی که صرفا جنبه تبلیغاتی دارند را زمان خرید کابل برق مناسب ماینر باید به خوبی بررسی کنید. واقعیت هایی در مورد کابل برق ماینر وجود دارد که در ادامه به خوبی آنها را توضیح می دهیم.

 

کابل های پاور ماینر

یکی از انواع کابل برق مناسب ماینر که می توانیم برای خرید به شما پیشنهاد دهیم کابل برق سه پین می باشد. این کابل مخصوص منبع تغذیه است. رایج ترین استفاده از این نمونه کابل برق، برای برق دهی به پاور کامپیوتر می باشد. استفاده از سوکت کابل برق بیشتر در پرینتر ها و مانیتور ها رایج بود. اما امروزه برای راه اندازی دستگاه ماینر، کابل برق سه پین را مورد استفاده قرار می دهند. کابل های پاور سه پین که دارای سه رشته هستند را برای نصب دستگاه ماینر می توانید تهیه کنید.

 

ساختار کابل های پاور ماینر

 اگر شما قصد خریداری کابل برق مناسب ماینر را دارید باید به خوبی در مورد ساختار کابل برق اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. در صورتی که ساختار کابل برق مناسب ماینر را نشناسید نمی توانید آن را به درستی روی دستگاه نصب کنید. یک طرف کابل برق ماینر تشکیل شده از دو شاخه نری ارت دار می باشد که این طرف به برق شهری وصل می گردد. طرف دیگر کابل برق ماینر دارای یک عدد فیش سه پین می باشد. هر یک از پین ها به ترتیب باید به فاز، نول و ارت وصل شوند. در قسمت زیرین روکش مشکی کابل شما می توانید سه رشته سیم را مشاهده کنید. این روکش شامل سه رشته سیم که سطح مقطع آنها یک و نیم میلیمتری است می باشد.

کابل برق برای ماینر

در مجموع اگر این سه رشته سیم از نوع استاندارد باشند می ‌توانند ۲۷ آمپر برق را از درون خود عبور دهند. البته که میزان جریان عبوری کابل برق ماینر، امکان دارد با افزایش متراژ کابل کاهش پیدا کند. چرا که بالا رفتن مقاومت اهم موجب کاهش پیدا کردن جریان عبوری متراژ کابل خواهد شد. هر یک از انواع کابل های برق بر اساس متراژ، سطح مقطع و دما که دارند توانایی عبور جریان خاصی را به خود اختصاص می‌ دهند.

 

توانایی کابل برق برای ماینر باید چقدر باشد ؟

 کابل برق برای ماینر باید توانایی بالایی جهت عبور جریان را داشته باشد. کابل پاور آمپر ۱۶ برای دستگاه ماینر مناسب نیست. یک کابل پاور با کیفیت و مرغوب می تواند ۲۷ آمپر جریان را به بهترین نحو ممکن انتقال دهد. تمامی محصولاتی که در بازار وجود دارد را به عنوان کابل پاور ماینر به فروش می رسانند. ولی باید شما زمان خرید کابل برق ماینر به خوبی متراژ، سطح مقطع و دما را مورد بررسی قرار دهید. علت اصلی آتش سوزی برخی از کابل هایی که دچار حریق می گردند این است که سطح مقطع آنها کمتر از اندازه استاندارد می باشد.

 

چه نوع کابلی را باید برای دستگاه ماینر بخریم ؟

 تمامی نکاتی که تاکنون برای خرید کابل برق ماینر بیان کردیم به معنای این نیست که هر یک از کابل های برق برای ماینر مناسب نیستند. تولیدکننده داخلی از کابل‌ های برق واقعی جهت تولید کابل ماینر استفاده خواهد کرد. در صورت پیدا کردن این کابل می توانید از آن استفاده نمایید. بسیاری از کابل برق های ماینر که در بازار وجود دارند از کشور چین وارد می‌ گردند. کابل هایی که ساخت کشور چین هستند به طور معمول کیفیت بالایی ندارند.

 یکی از روش های کم خطر و مطمئن برای استفاده از کابل برق جهت دستگاه ماینر خرید کابل با کیفیت است. اگر شما برندهای معتبر ایرانی کابل برق برای ماینر را بشناسید با اطمینان می توانید انواع کابل های استاندارد را خریداری کنید. کابل های افشان به عنوان بهترین و با کیفیت ترین کابل های برق شناخته می شوند که برای راه اندازی دستگاه ماینر مورد استفاده قرار می گیرند. کابل های افشان در دسته بندی های متفاوتی تولید می گردند. هر یک از دسته بندی های متفاوت کابل های افشان را باید به خوبی بشناسید و سپس آن ها را بر اساس نوع دستگاه ماینر خریداری کنید.

کابل برق برای ماینر

کابل برق برای ماینر که خلوص زیادی از مس دارد و مرغوب است

 کشور ایران یکی از بهترین کشورهای تولید کابل برق برای ماینر می باشد. از آنجایی که فلز مس در معادن متفاوت ایران به وفور پیدا می شود، شرکت های کابل سازی ایرانی می توانند بهترین کابل های برق که خلوص بالایی از مس را دارند تولید کنند. نسبت به کشورهای اروپایی شرکت های ایرانی میزان زیادی مس را برای تولید کابل های برق مناسب ماینر مورد استفاده قرار می دهند. تمامی استانداردهای لازم جهت تولید کابل برق مناسب ماینر در شرکت های ایرانی رعایت می گردد.

 بسیاری از کشورهای اروپایی به طور دقیق مقدار اعلام شده مس و دیگر متریال ها را برای تولید کابل برق ماینر مورد استفاده قرار می دهند. اما شرکت های ایرانی برای تولید انواع کابل های مناسب ماینر از مس بیشتری استفاده می کنند. زمانی که آلیاژ مس، بیش از اندازه درون کابل برق وجود داشته باشد قدرت و کیفیت کابل را افزایش می ‌دهد. به همین دلیل است که کابل های ایرانی کیفیت با کیفیت بالایی تولید می شوند.

کابل برق برای ماینر

نکاتی در مورد خرید بهترین کابل ماینر

اگر شما قصد خریداری کابل برق برای ماینر را دارید باید به دمای محیط، توان مصرفی دستگاه ماینر، تعداد اتصالات، دمای متراژ، تعداد فاز برق ورودی و همچنین محل نصب کابل دقت داشته باشید. مهندس برق که در زمینه نصب کابل برق مناسب ماینر تخصص دارد می تواند به شما راهنمایی های لازم را در این مورد ارائه دهد. کابل های افشان از جمله کابل هایی هستند که به عنوان کابل برق مناسب ماینر شناخته می شوند.

شما برای اینکه کابل برق ماینر را روی دستگاه نصب کنید باید استانداردهای کابل و همچنین نیاز دستگاه را بررسی نمایید. کارشناسانی که فروش کابل های برق مناسب دستگاه ماینر را بر عهده دارند در مورد تمامی فاکتورهایی که مربوط به نصب کابل و همچنین کیفیت کابل می باشد را به شما می گویند. استاندارد ملی کابل های افشان را زمان خریداری باید به‌ خوبی مورد بررسی قرار دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *