ارتباط صنعت با دانشگاه

بی شک در دنیای پرشتاب کنونی ، توسعه صنعتی نیازمند بهره گیری از نیروی انسانی موثر می باشد و نیروی انسانی موثر نیز جز با آموزش مناسب مهیا نمی گردد و دانشگاه به عنوان نهاد مولد دانش در تحقق این امر نقش اساسی را خواهد داشت .

با این نگرش ، ارتباط صنعت با دانشگاه با توجه به میزان تاثیرگذاری آن در فرآیند توسعه پایدار همواره مورد توجه صاحب نظران امر قرارداشته است .

بر این اساس سیمند کابل با توجه به لزوم مشارکت فزاینده تر دانشگاه در نوآوری و توسعه تکنولوژی همواره سعی در برقراری این ارتباط داشته و از نظرات مراجع دانشگاهی در حد توان بهره گرفته است.

تولید کابل های ویژه استفاده در چاه های آب شرب با ویژگی های منحصر به فرد در کشور با حضور مهندسين و متخصصين سیمند در پروژه های تجهیز چاه آب شرب برای نخستین بار ، نمونه بارزی از نتایج این تعامل سازنده می باشد .

با توجه به اينكه ارائه خدمات فني مهندسي در راستاي مشتري مداري و بالا بردن كيفيت محصولات تولیدی این واحد همواره در دستور کار قراردارد  لذا  مهندسين و متخصصين این شرکت نسبت به ارائه این خدمات در قالب مشاوره های فنی اهتمام جدی دارند .

امروز سیمند کابل صرفا” توليد كننده سيم و كابل نیست و  در كنار توليد و فروش  سيم و كابل ، ارائه خدمات فني مهندسي نيز در اولويت فعالیت های ما قرار دارد زيرا معتقديم تعامل بين توليد كننده و مصرف كننده منجر به ارتقاء سطح كيفي محصولات شده و باعث بهبود مستمر كيفيت محصولات سيم و كابل خواهد گردید .و سيمند كابل مفتخر است در راستاي توليد هر چه بهتر محصولات سيم و كابل و بهبود مستمر محصولات خود ، نسبت به ارائه خدمات فني مهندسي در كنار توليد سيم و كابل همچون گذشته اهتمام ورزیده و اين خط مشي را در همه فعالیت ها خود نهادينه نماید .

دیگر ارتباط سیمند کابل با نیروهای متخصص آزمایشگاه اکرودیته سیم و کابل  می باشد :

آزمایشگاه اکرودیته سیم و کابل شرکت توسعه آروین الکترونیک پارس (سیمند کابل) دارنده گواهینامه تایید صلاحیت کشوری از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران است که با برخورداری از تجهیزات پیشرفته آزمون و نیروی انسانی متخصصی قادر به انجام تمامی آزمون‌های مربوط به محصولات سیم کابل مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی می‌باشد. همچنین با استقرار استاندارد 17025 ISO/IEC بر بهبود مستمر تأکید دارد که هدف اصلی آن کنترل فعالیت آزمایشگاه از دو منظر کیفی و فنی است.

 

 

 

 

 

ارتباط صنعت با دانشگاه – ارتباط صنعت با دانشگاه – ارتباط صنعت با دانشگاه-ارتباط صنعت با دانشگاه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *