سیم و کابل های تقلبی عامل آتش سوزی

سیم و کابل های تقلبی عامل آتش سوزی : يكي از معضلات بزرگ در صنعت سيم و كابل کشور توليد محصولات تقلبي و غير استاندارد مي باشد كه متاسفانه جان و مال مردم را هدف قرار داده است . در این میان با بی توجهی یا کم توجهی سازمان های مسئول به معضل خطرات ناشي از توليد سيم و كابل هاي تقلبي و غير استاندارد، هر ساله شاهدتلفات سنگين انسانی  و خسارات مالی فراوان همچون آتش سوزی ساختمان پلاسکو در کشور هستیم .


متاسفانه حل اين حلقه مفقوده در صنعت سيم و كابل نیازمند عزمي ملي است كه علاوه بر تحريم تولید کنندگان غیر معتبر و هدایت و تشویق خریداران به خريد از مراكز معتبر و مراجعه به نمايندگي هاي رسمی عرضه سيم و كابل ، مسئولين مرتبط حكومتي نيز می بایستی در كنترل و مهار این معضل خطرناک در صنعت سیم و کابل همت وافی و کافی نموده و از تولیدکنندگان معتبر حمایت نمایند .


مشكل از آن جا بيشتر خود نمايي مي كند كه توليد سيم و كابل هاي تقلبي به صورت پنهان و یا به بیانی ساده تر به شكل زير زميني با جعل نام و برندهاي معتبر و دقيقا از نظر ظاهری مشابه با محصولات معتبر توليد و با كمك عده اي سود جود در صنوف مرتبط عرضه مي گردد .

 سيم و كابل تقلبی عرضه شده ، دقيقا جان و مال مردم را هدف گرفته و باعث حوادث وحشتناك و آتش سوزي هاي كوچك و بزرگ می گردد و در اين بين غفلت سيستمهاي نظارتي و حكومتي ، همچنان حاكم هست .

با توجه به اینکه سیم و کابل غیر استاندارد و بی کیفیت یکی از عوامل عمده بروز آتش سوزیهای گسترده می باشند سیمند کابل مفتخر است با راه اندازی نخستین مرکز علمی و پژوهشی سیم و کابل کشور ، نسبت به عرضه محصولات مطابق با استانداردهای ملی اقدام نمایند

  از اين رو تنها راه مبارزه با اين مشکل ، تحریم این گونه تولید کنندگان از سوی خریداران سیم و کابل و خريد ایشان از نمايندگي هاي معتبر که با جستجویی ساده در رسانه ها و شبکه اینترنت قابل دستیابی است ، می باشد .

سیم و کابل های تقلبی عامل آتش سوزی

 

 

 

 

 

 

 

 

سیم و کابل های تقلبی عامل آتش سوزی 
سیم و کابل های تقلبی عامل آتش سوزی 
سیم و کابل های تقلبی عامل آتش سوزی 
سیم و کابل های تقلبی عامل آتش سوزی 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *